Itt vagy most:
Kezdőoldal > Edzéseink
Ha tetszik, oszd meg :

hapkido haedong gumdo edzés :
HAPKIDO
Hétfő-Szerda 18.00 – 19.30

(FLSC – az iskola bejárátával szemben állva BALRA az első kapu)
1093 Budapest, Lónyay utca 4/b

Kedd 19.00 – 20.30
Oktogon Mozgás Akadémiában (6. kerület, Eötvös utca 11/A).  

Edzéseket tartja: Daróczi-Szabó László 3.dan-os mester (+36 70 607 8534)  

Haidong Gumdo
Kocsis Attila – +36 20 489 7593

Hapkido haedong gumdo edzés –
A Hapkido edzések felépítése

A Hapkido edzések alap felépítése nem tér el más harcművészetek vagy mondhatnám, hogy sportágak edzéseinek felépítésétől, de már az elején specifikusan indul, olyannal, amit máshol nem, vagy nem így gyakorolnak.

Az alap felépítése az edzéseknek a következő:

Bemelegítés:

  • Danjeon légzés
  • test hőmérsékletének megemelése a mozgáshoz, terheléshez
  • ízületek átmozgatása
  • nyújtás
  • erőnléti elemek
  1. Bázis gyakorlatok
  • alap rúgások
  • dupla rúgások lábletétel nélkül
  • váltott lábú rúgások
  • ugró alap rúgások
  • ütésbázis
  • eséstechnikai bázis
  1. Önvédelmi technikák tanulása, gyakorlása, fejlesztése
  2. Rúgás gyakorlatok pontütőre vagy pajzsra (alap, váltott lábú, speciális, speciális ugró)
  3. Levezetés

Ettől rugalmasan térünk el, ha valamit jobban szeretnénk kiemelni, fejleszteni, azonban rendszeresen visszatérünk az alapfelépítéshez.

Az edzésekben megkülönböztetünk olyanokat, amikor tanuljuk, javítjuk a mozdulatokat és többet magyarázunk, illetve amikor a mozgásformák gyors ismétlésével fizikálisan megdolgoztatjuk a testet és az elmét.

A technikák (legyen az rúgás, ütés vagy önvédelmi) berögzülésénél fontos szempont, hogy gyorsak legyenek, amihez a pontosságot előbb csak lassan, majd a mozdulatokat felgyorsítva az egészet felgyorsítjuk, reakció időt és technikai gyorsaságot fejlesztve.


Ha tetszik, oszd meg :
Top